شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

قوانین مقررات فروشگاه

ضمن تشکر از شما کاربر گرامی برای انتخاب فروشگاه ریتگ، لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه به دقت مطالعه فرمایید. عضویت در سایت و یا خرید از آن به معنای آگاه بودن و پذیرفتن کلیه شرایط و قوانین فروشگاه ریتگ از سوی کاربر است.

عضویت :

  • هر گونه ثبت سفارش و خرید از سایت نیازمند عضویت کاربر می باشد.
  • کاربر می بایست اطلاعات هویتی و آدرس پستی خود را به صورت دقیق در فرم ثبت نام وارد نماید. فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد و محصولات خریداری شده صرفا به آدرسی که کاربر اعلام کرده، ارسال خواهد شد.
  • کاربر می بایست در صورت تغییر اطلاعات و نشانی پستی، نسبت به اصلاح آن اقدام و اطلاعات خود را به روز نماید.

ثبت سفارش و خرید:

  • قوانین خرید اینترنتی از فروشگاه بروز رسانی می شوند. ثبت سفارش جدید به معنای آگاه بودن کاربر از کلیه قوانین است.
  • دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای مورد سفارش به عهده خریدار می باشد.
  • قبل از تحویل گرفتن کالا از صحت کالای ارسالی اطمینان حاصل نموده و در صورت بروز مشکل با شماره های پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایید.
  • در صورتی که موجودی محصولی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه محفوظ است. همچنین مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
  • در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید، مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف کاربر، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب کاربر واریز خواهد شد.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، رستوران، هتل و ... امکان‌پذیر نیست و لازم است نشانی تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالای فوق نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند.
  • سفارشات خرید تنها زمانی نهایی می‌شوند که کاربر کد سفارش خود را دریافت کند. بدیهی است فروشگاه هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
  • درصورت عدم آگاهی و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت‌‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

تعویض یا باز گرداندن کالا:

  • لوازم آرایشی و بهداشتی مطابق قوانین وزارت بهداشت به صورت پلمپ فروخته شده و تعویض نمی شوند.
  • زیورآلات، اکسسوری ها و کالاهای مشابه که تماس مستقیم با پوست دارند امکان تعویض ندارند.
  • لباس های زیر مانند شورت های مردانه و زنانه به دلیل مسایل بهداشتی قابل تعویض نیستند.
  • بسته بندی کالا سالم و بدون ایراد باشد .
  • کالا به هیچ عنوان استفاده نشده باشد ( تشخیص این مورد به عهده کارشناسان فروشگاه ریتگ می باشد.
  • اگر بسته بندی کالا دارای پلمپ است، پلمپ باز نشده باشد.
  • کالا سالم و بدون هیچ گونه آسیب، لک، بو، کثیفی و ... باشد
  • اگر کالا قبل از تحویل به مشتری دارای ایراد باشد، هزینه ارسال از مشتری دریافت نخواهد شد. در غیر این صورت کلیه هزینه های بسته بندی و ارسال به عهده مشتری می باشد.
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان فروشگاه، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
  • اتیکت کالا باید سالم باشد. در صورت جدا شدن و یا مخدوش شدن تگ‌ها، کالای خریداری شده قابل استرداد نمی‌باشد.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با امور مشتریان خودداری فرمایید.
  • بازگرداندن کالا و یا تعویض آن، صرفا در مدت زمان اعلام شده توسط فروشگاه ( ۳ تا ۷ روز ) و طبق شرایط اعلام شده انجام خواهد شد. بدیهی است پس از مدت اعلام شده، فروشگاه هیچ گونه تعهدی نسبت به دریافت و یا تعویض کالا نخواهد داشت.

ارتباط با فروشگاه:

هرگونه ارتباط و تماس با فروشگاه تنها از طریق راه های ارائه شده در بخش تماس با ما، امکان پذیر می باشد. شماره های تماس و سامانه پیام کوتاه این فروشگاه صرفا شماره های ذکر شده در داخل سایت هستند که با مراجعه به بخش تماس با ما می توانید آن ها را مشاهده کنید.

فروشگاه ریتگ در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی انجام می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلف از این دست، مراتب را جهت پیگیری قانونی به روابط عمومی ریتگ اطلاع دهید.